sobota 13. dubna 2013

V Kanadě..

...nemusíte k obdržení inženýrského diplomu psát žádnou práci, ani skládat žádné zkoušky. Stačí úspěšně splnit požadovaný počet kreditů. Inženýrský diplom obdržíte po cca 4 letech studia. S ním vám pak všichni budou líbat ruce a vezmou vás do první firmy, instituce, kam přijdete. Navíc se domnívám  že tento diplom bude celosvětově uznáván, narozdíl od toho českého.

To jen tak na úvod abyste věděli, jak je svět nespravedlivý.

Vždycky když uklidím zimní boty do skříně, že už jako bude hezky, začne sněžit... Od včera 10cm. Docela by se mi hodilo, kdyby byla zima až se budu vracet, abych si mohla obléct kabát a zimní boty na sebe do letadla. Ušetřilo by mi to spoustu místa v kufru. Ale na druhou stranu, tu bylo už i chvíli pěkně, kolem 5 stupňů a slunce ( to proto jsem uklidila ty boty). A bylo to fajn...

Nefunguje nám topení. Asi je v něm někde díra a následně je v něm spoustu vzduchu. Pán už tu byl třikrát ho  odvzdušnit a vždycky to tak den topí. Pak musí přijít zase.. Ale dřív jak v létě to opravit nemůžou. Máme štěstí, že se to rozbilo teď a ne v lednu.

Léa měla narozeniny. Dostala pyžamko s losíky a modrý kovbojský klobouk s québeckou lilií.. A moc dobrý dort. Jedli jsme ho plastovýma lžičkama z víček od jogurtů. (Oui, je mentionne ta vaisselle...=)) Při této příležitosti jsme ochutnali pivo s příchutí javorového sirupu dvou značek. Ani u jedné jsem to nepoznala.

Končí tu semestr a to je období výletů. V úterý jedeme do čističky odpadních vod a ve středu na skládku... Dostaneme vesty a helmičky a alespoň já si budu připadat zase hrozně profi. No a pak budou zkoušky. Minulý semestr jsem tak nějak neměla tolik práce a tak jsem se na ně připravovala. Teď nějak nestíhám, a hlavně se učit NECHCI! Ono to nějak dopadne..

No a za necelý měsíc už budu doma. Trochu se toho děsím, musím do té doby dopsat bakalářku a né a né prolomit ten neskutečný počet řádků. (Těch 28 tis byl jen jeden měsíc, teď pracuju na 7...) To proto závidím všem kanadským spolužákům, kteří s koncem semestru odjíždí na prázdniny. A navíc dostanou diplom jen tak.

Předem se všem omlouvám, ale ten seznam, co jste chtěli přivést, je tak trošku nerealizovatelný. Budu vám muset stačit já sama.



Žádné komentáře:

Okomentovat