neděle 21. dubna 2013

Rafting

O víkendu byl ve městě vodácký festival Vageus-en-Ville. Využilo se tání sněhu, a jela se řeka St. Charles, která je jedna z mnoha, které protékají městem. Ráno pršelo, když jsem odcházela z domova, padal sníh a kroupy, pak svítilo slunce. Foukal hrozný vítr, pak zase pršelo a když jsme odpoledne vylezli z raftu, tak zase sněžilo. Takové aprílové počasí...

Jinak řeka je to pěkná, akorát tak na kajak, na raftu to bylo pěkný, ale mohlo to houpat klidně víc. Fotky zde.

No a večer se mi podařilo porazit Tima i Mahdera v kulečníku!! (Díky Honzo! Byl bys na mě hrdý, kdybys viděl, co se mi podařilo =)).

Ve středu jsme se byli podívat na skládce. Překvapilo mě, jak to tam vypadá. Tak nějak celkově to neodpovídalo mým představám o skládce. Něco bylo fakt vychytaný, něco bylo horší než jsem očekávala. Nejzábavnější na tom všem byl skleník s rajčaty, který vytápí celoročně pomocí metanu, který je na skládce produkován odpadky.

Má bakalářka má k dnešnímu dni 62 stránek! Heč =)

Začaly mi docházet čokoládičky, už se to blíží...

1 komentář:

  1. ty jo, to je dost dobrý s tím skleníkem. Gratuluju k 62 stranám :)

    OdpovědětVymazat